sábado, 23 de febrero de 2013

Blogger


Blogger ens ofereix la oportunitat de crear un espai personal (un bloc) on anar introduint i compartint amb els nostres seguidors o persones que el visiten tan articles com comentaris, opinions, enllaços...
Avui reflexionem sobre aquest espai que ens permet precisament la reflexió sobre diferents temàtiques que ens interessin. El fet que Blogger tingui enllaços amb xarxes socials com twitter o facebook ens permet compartir de manera més còmoda i ràpida tot allò que deixem recollit aquí sense necessitat d'haver de repetir-ho.
A més, podem ordenar les nostres entrades de diferents maneres (dates, categories...) per tal de deixar-les recollides amb una certa coherència.
Al tractar-se d'un espai personal, com ja hem dit, podem establir el disseny que més ens agradi. Així, cadascú pot donar l'estructura, color, ordre, etc que consideri més adequat o simplement que s'adapti a les seves preferències personals.
En aquest cas, la temàtica del meu bloc és educativa ja que el meu objectiu és plasmar els aprenentatges que vaig realitzant a l'assignatura de TIC a la Universitat. Així doncs, les meves opinions o comentaris estan basats en les meves experiències amb les TIC i relacionats amb l'àmbit educatiu per qüestió d'interessos relacionats amb la meva futura professió com a futura mestra que sóc.


No hay comentarios:

Publicar un comentario