miércoles, 13 de febrero de 2013

Destreses i Dificultats


En el treball amb les TIC, com en tot, sorgeixen dificultats. Personalment, era conscient que no domino massa les TIC quan vaig decidir apuntat-me a aquesta assignatura. És per això que estic decidida a seguir treballant i aprenent a utilitzar diferents recursos, apps, etc.

El treball amb eines com el twitter o el google reader ja no suposa un problema per a mi. Penso que fins que no es van aprenent les possibilitats de treball d'eines com aquesta no s'aprofiten.. Si no aprofundim i anem fent proves amb allò que anem coneixent, no veure'm més que "un munt de comptes".
D'altres eines com el blubbr o el about me m'estan suposant una mica més de dificultats i treball ja que no acabo de dominar moltes de les seves funcions però espero anar fent-ho poc a poc.

Aquesta era una reflexió sobre el treball de les TIC que creia necessari fer i que em venia de gust fer constar en el meu bloc després de les 5 sessions que portem fetes d'aquesta assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario